I love you.

det blev varken kaffe eller 90210 repriser. Mina vänner fick mig att stanna kvar vid msn och dom fick mig på mycket bättre humör också. Dom är ju fan för bra, jag tycker om er grymt mycket! ♥

men just nu känner jag hur allt bara sjunker igen. Det är snart sommarlov, jag har en enda liten jävla lektion imorgon och sen kan man gott och väl säga att jag har sommarlov. Men jag känner inte att jag är glad för det. Det är nämligen så att vi har prov imorgon på den där enda lektionen, och jag har inte ens öppnat boken. Jag sa förut att jag inte orkar bry mig, det gör jag inte heller, men det är fan inte ok med prov sista dagen. Det får mig att må skit! Men när provet är över imorgon kommer jag va så jävla lycklig. Och på onsdag kommer jag vara ännu lyckligare!

jag vill ha lördags humöret!
fyfan va kul jag hade då, jag var verkligen as glad .. jag har så underbar vänner!
Jag har sagt det så många gånger förut, men jag skulle kunna säga det 511 gånger till, för dom är värda att få höra det! ♥

nu ska jag ta en kopp te, läsa igenom anteckningar till provet imorgon och sen ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

FIRA!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 23:03:58
URL: http://moaelsaandersson.blogg.se/
Postat av: hannaandersson

Moa



det ska faaaaaan firaaaaaaaas !

2009-06-15 @ 11:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0