Good morning sunshines!

I g å r : först var planerna att karin och emmy skulle cykla till mig och sen skulle vi tillsammans cykla till donken och tillbaka igen. Men emmy blev inte lika pepp på det och det kan jag nästan förstå, haha. Så istället kom cykelidioten (karin) och hennes mamma och hämtade upp mig och vi brummade iväg till mjölby. Tog pendeln till mantorp och hälsade på alexander :) tog en promenad runt hela mantorp, chillade framför datorn med vattenpipa och avslutade med en film. Skön kväll!

idag fick jag mig en lååång sovmorgon, så jävla härligt! Och dessutom är vädret as nice idag, fyfan vad gött, nu börjar det fan i mig bli sommar på riktigt (får hoppas på det iaf)!
Jag snabb-städade mitt rum på morgonen, dammade, dammsög och slängde in kläderna i garderoben på mindre än 10 min. Nu kan man gå in i mitt rum igen (Y) men jag känner att snart måste jag ta tag i det på riktigt, kläderna får inte längre plats i garderoben, det bara väller ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0