girls girls girls.

när vi kom fram till karin var planerna, baka scones och kolla på skräckfilm.
men nej, så blev inte fallet. Vi klädde på oss rejält, i alla fall jag, vinter jacka är ju grejer. haha. Sen cyklade vi till donken, och jag kan ju säga att det var karins idé. Vem annars liksom.? haha. Kom iväg i alla fall, karin skjutsade mig både dit och hem, tur det kanske annars vet jag inte riktigt hur det hade gått. Men jag hade det inte så bra där på pakethållaren ändå, jag frös galet mycket även fast jag hade vinterjacka och jag hade så gaaaaaaaaaalet ont i rumpan. haha.

Chillade lite på donken med glass, gled runt lite på stan och därefter cyklade vi hem till karin igen. Satt och mumsade i oss nybakta bullar med te, det satt riktigt fint kan jag ju lugnt säga!

Fin kväll med mina favoriter. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0