.............

jag blir så jävla trött asså.
när man mår som bäst så rasar allt, det är fan alltid så.
när fan kan man få vara sådär riktigt glad så att det håller i sig?
jag hade fan lagt allt bakom mig redan, men sen stod jag där
mitt i köpcentret och stor tjöt. Seriöst, jag klarar mig så bra utan dig..
låt mig bara vara, det är det bästa du kan göra.
jag är inte sånhär egentligen, men nu vill jag fan tänka på vad JAG vill.
det var så jävla bra ett tag, men det förstörde du totalt.
jag litar inte på dig, och kommer aldrig mer göra det ..
låt mig va nu, jag vill inte höra din röst .. inte på ett bra tag iaf....

here's a big fuck you,
for the calls i waited for
the dates i hoped for
the love i wanted
the tears i cried
and the heart you broke
asshole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0