BLABLABLAAA!

har inte skrivit här på ett tag, men jag har verkligen inte haft någon lust. Och jag känner att jag bara ordbajsar, så va fan, bäst att inte skriva någonting alls då haha.

M Å N D A G ; tänkte lägga upp lite bilder istället för att skriva. Men elin är så seg på att lägga in bilderna så jag får väl skriva ett par rader i alla fall då, hahah.  Åkte som sagt inte med till liseberg utan jag tillbringade min kväll med dom bästa jag vet. Elin och Karin kom till mig klockan 7, satt ute och rökte vattenpipa hur länge som helst. Sen dök även Madde upp och då blev det mer pipa, och jag kan säga att jag mådde INTE ALLS så bra sen! Blev helt snurrig och trodde jag skulle spy, hahah, men det var ju en upplevelse! Och sen var cykelidioten i farten också, planerade lite snabbt att vi skulle cykla till donken men planen gick åt skogen och tur det kanske. Hur hade jag orkat det?

T I S D A G ;
typ tråkigaste dagen ever, hjälpte mamma i köket och rensade min garderob. Sen skulle jag vara med tjejerna men det blidde ingenting pga att vi aldrig kunde bestämma oss hur vi skulle ha det, precis som vanligt. hahah. Men alexander räddade mig, och jag hade verkligen en jättefin kväll. Det tackar jag för!

I D A G ; vaknade först runt 9 tiden och snurrade runt lite. blev as trött och gick och la mig igen och vid 11 någon gång ringde dom från konsum och behövde folk. Så jag ska dit och jobba kl 14, asså faaaaaaan, jag orkar inte men jag antar att jag måste det. Slutar förhoppningsvis vid 17 tiden.
Ikväll blir det att vara med elin, emmy och karin. Mina tjejer!


Use somebody på mtv nu .. jag får gåshud och blir helt tårögd ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mysigt :) Tack själv :)

2009-06-17 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0