YOU

Har bara jobbat 5 timmar idag men kändes typ som hundra år.
Har haft mina tankar någon helt annanstans, har även känt mig dödstrött hela dagen även fast jag sov typ 11 timmar inatt. Men det beror nog på att jag hade feber igårkväll och hade det även idag, fast idag har jag mått bättre kan jag säga. Så denna feber varade inte länge och det är jag jävligt glad för.

Nu har jag ingen feber alls, men mitt huvud väger ton känns det som!
Jag ska jobba imorgon också så det kanske är bäst om jag lägger mig nu så jag orkar ett långpass imorgon. Jobbar från 13 - 21:15.

guud vad jag pratar om jobb hela tiden, men det är fan det enda jag gör nu och så kommer det nog vara en vecka framöver. Så ni får stå ut, och jag med! Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0