What to do? How to act?

Vet ni hur äckligt jävla skönt det känns att gå ut ur jobbet när man har suttit där inne i nästan 7 timmar? jag mådde så jävla underbart, och sen kom mamma och hämtade mig också och vet ni vad hon hade med sig? En stor jävla pizza. Gud måste ha hört mig!

Jag har precis ätit, det var så jävla gott så kunde inte sluta äta och nu ser jag ut som om jag är på 8 månaden. Hahah. Ne fan, men jävlar i havet vad mätt jag är!

Jag måste berätta en rätt sjuk sak också.
Patrik på jobbet berättade att det hade kommit in 6 st zigenare och snott flera askar chocklad. På övervakningskamerorna ser man att 15 askar försvinner på mindre än 2 min och så är dom ute. Det är helt sjukt egentligen! Det var bland annat en kvinna som hade ALLA askar i sin kjol, och vi räknade ut att det skulle väga nästan 60 kg. Snacka om vilken jävla ställning det måste finnas i kjolen och vilken jävla kraft i benen hon måste ha haft.
Sånt här gör mig så jävla arg, men just det här imponerar mig på något jävla vänster! Så jävla illa, men så sjukt coolt med andra ord!

Nefan, nu ska jag puttsa gaddarna och söva. Har ju en jävla jobbardag imorgon också, eller mördardag skulle jag vilja säga. Puss&Godnatt, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0