Thursday, Friday, Saturday.

Torsdag :
Martina kom in vid 7 tiden endast iklädd i blöja, ihih. Hon la sig bredvid mig och läste högt ur VeckoRevyn, som helt plötsligt förvandlades till en saga om troll, hahah hur söt? Vi gick upp, klädde på oss lite myskläder, fixade o'boy med macka och kollade på disney filmer. Sen när resten av familjen hade vaknat så drog vi oss iväg mot Järstad och plocka jordgubbar.
Jag åt nog mer än vad jag la i hinken, smällfet kände mig pävägen hem, hahha.
Sen jobbade jag från 5 till 21:15.

Fredag :

Åkte till mjölby för att klippa mig. Klippte bort en bra jävla bit så nu är det kort, VÄLDIGT kort. Men som tur är växer det ut snart, och på mig växer det riktigt fort. Gick en runda på stan och sen vidare till vadstena med släkten där vi fikade och sådär. Sen hem, äta och göra i ordning mig för att åka till Lkpg men sen blev det ändrade planer så vid halv 7 så drog jag iväg till Vadstena där elin och emmy hämtade upp mig. Hade lite picknick vid hamnen och sen gick vi runt lite och pratade.
Planerade även en resa till Sthlm nästa fredag, en shoppingdag med tjejerna, kan det bli bättre?

Lördag :

Sa hejdå åt martina, hon började gråta, ville inte åka hem, gumman :/
Jag drog till jobbet och jobbade mellan 10 på morgon och 21:15 på kvällen. Sen kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till Emmys sommarstuga. Vi bakade kladdkaka, kollade på Batman med hennes bror, låg i sängen och kollade på Jakten på lycka. Men jag somnade efter typ halva filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0