Cykelidioten

Karin Karin Karin
din jävla cykelidiot.

Dom allra första minnena jag har med dig var under sommaren 06. Det var min absolut bästa sommar! Det jag minns starkast är "skrattkvällen", sen alla färder till vadstena osv osv, ja, listan kan göras lång.

Men sommaren 09 då?
Den kommer nog slå alla sommrar tillsammans. För den här tjejen kan göra det så jävla värt att leva! Hon är så jäkla galen så det finns inte ord för det. Jag säger som våra vänner säger, hon slutar aldrig överraska en, och det är så sant! Hon kommer med så mycket idéer och man har inte en jädra aning om vart hon får allt ifrån, vissa saker är liksom bortom denna värld. Karin, du är en av dom få personerna som verkligen kan få mig att vika mig i asgarv, du är klockren!

Jag är så säker på att vi kommer hålla ihop ett bra tag till, och förhoppningsvis livet ut. För den här tjejen sätter sprutt på ens liv och gör allt så jävla mycket lättare! Jag är så oerhört glad över att jag har träffat henne! Hon sätter färg på vardagen!

Och nu när du åker till Kreta en vecka. Hur hade du tänkt att jag skulle klara mig? Jag som knappt klarar en dag utan dig! Jag kommer sakna dig så galet mycket, och skickar du inte ett jävla vykort så får du inte någon jävla "välkommen hem fest", hahah! Puss älskling!


Jag älskar dig så grymt mycket, min vän! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0