Picnic.

Jag var så sur igår på en grej så helt plötsligt blev jag sur på allt, men vad det var behöver vi inte ta upp här.

Jag och Karin hade planerat att vara med Emmy och Moa först, men sen blev det inte så. Sen skulle vi spela minigolf med Moa och co., men så blev det inte heller. Planer är bara till besvär, det blir ändå aldrig som planerat! Jag och Karin kör på impuls, det gillar vi så jävla hårt för det är då det blir som roligast!

Först satt vi och planerade lite på msn, tills vi kom på, picnic i Vasaparken!
Sen upptäckte vi att min buss skulle gå 20 min senare, men jag gav inte upp! Jag duschade, gjorde i ordning mig och packade och var vid busshållsplatsen på mindre än 20 min, DEN NI! Den slår ni fan inte kan jag tala om för er. Jag höll även på att vurpa med cykeln på grusvägen, det var scary!

Jag kom fram till mjölby och där inväntade jag Karin. Vi gick till ICA precis innan det stängde och köpte med oss lite ätbart skit. Sen gick vi en lååång sväng och till slut kom vi fram till Vasaparken där vi åt lite, rökte vattenpipa och hade det allmänt mysigt!

Myysss
KARIN ÄR BÄÄÄÄST!

Karin frös om fossingarna! haahha

Sen kom moa och gjorde oss lite sällskap. Sedan gick vi hela vägen till donken för att jag skulle ha en hamburgare, hahah. Fick i alla fall skjuts tillbaka och jag tog bussen hem.



Kommentarer
Postat av: Elin

Säger ju att grus är farligt!

2009-07-08 @ 16:23:05
Postat av: hanna

Elin; Grus är fan livsfarligt! :/

2009-07-08 @ 16:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0