My weekend.

Jag har varken haft tid eller lust att blogga, därför har jag inte uppdaterat.
men jag kan tala om att det kommer komma flera luckor i min blogg, för det är ju faktiskt sommarlov! Okej, vädret tillåter väl att sitta inne ... men jag har jobbat också!

Fredagen 3 juli.
Jobbade mellan 9-5, och det kanske var den värsta dagen hittills? Jag fick så jävla mycket skit från alla möjliga sura tanter. Jag höll på att tappa masken flera gånger, med klumpen i magen och gråten i halsen jobbade jag på och låtsades vara glad. Jag är så glad att Mattias var där kan jag säga! Fyfan vilken dag, jag satt verkligen och skakade av ilska!
På kvällen åkte jag hem till Karin och det varade inte länge förens jag och Karin kom på att vi skulle cykla (ovanligt?) till mjölby. Men vädret ville inte ritkigt vara med oss så till slut fick vi skjuts. Satt på donken och snackade lite skit först och sen gick vi hela den lååånga vägen hem till Dennis där vi skrämde skiten ur han och Sibben, hahah det var roligt xD
Vi fyra cyklade ner till stan för att grabbarna skulle köpa lite skit på statoil. Stod utanför och flummade lite, sen helt plötsligt låg jag, Karin, Dennis och Sibben i en stor böghög och myste galet. Låg där nästan i 3 timmar utanför ett stängt statoil. Det låter stört tråkigt men fyfaro vad trevligt vi hade det :) Jag tycker om mina vänner så galet mycket!
Karin och jag tog 2 bussen hem till henne och sen somnade vid som stockar!

Lördag 4 juli.
Vaknade upp hos Karin, rockade loss till Brittan och drack o'boy i vinglas. Det är vi det!
Sen fick vi rycket och vart hela festgalna så vi planerade lite, sen kom pappa och hämtade mig. Hem och käka lite, fixa och sådär, och sen åkte vi och hämtade upp Karin i mjölby och därefter hem till en saknad Moa där vi började dricka och rökte vattenpipa. Och vattenpipan var så gudomligt gott den kvällen, hahah!
Sen traskade vi ner till motala festivalen och kvällen bjöd på EN HEL DEL galenskaper. Jag och Moa gav oss upp på en av dom värsta karusellerna jag har åkt. Helt mörbultad efter den, det gjorde så sjuuuukt jävla ont så jag trodde seriöst jag skulle börja tjuta eller något. Fyfan. Träffade även Dennis, Sibben och Anton där, så åkte med dom hem sen.
Och jag och Karin mådde bra? HAHAH njaa, men vi kom i säng till slut.

Söndag 5 juli.
Vaknade upp, bakis.se? Jo, eller inte jag men Karin. Jag hade sår, blåmärken och blåsor på varenda lite fläck av min kropp och hade ont i varenda liten muskel! Så att dagen efter kanske inte var någon höjdare för varken mig eller Karin, hahah.
Men jag stannade inte hemma för det. Efter att Karin åkt hem så var det snabba ryck in och ut ur duschen och gör i ordning sig, sen kom Emma och hämtade mig i sin nya fina bil och drog iväg till vadstena :) Åkte hem till Gutta där även Teo var, dom lanade men vi lyckades ändå få med dom ut och käka lite. Tog en sväng till Vätterviken också, sen åkte vi hem till Gutta igen där Emma började städa hans rum, haha hur söt? Sen drog vi oss hem.

Kommentarer
Postat av: Karin

den här sommaren kommer bli så jävla bra!

2009-07-06 @ 22:11:20
Postat av: emma

hihi, brumma bilen och städa rum!

2009-07-06 @ 22:18:54
URL: http://eemmavictoria.blogspot.com
Postat av: hanna

Svar: Karin



den här sommaren kommer lätt slå 06 utan problem!

2009-07-06 @ 22:56:34
Postat av: hanna

Svar: Emma



Det är du bra på pemma ;) hahah

2009-07-06 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0