Happiness.

I onsdags jobbade jag.
I går så kom Moa hem till mig runt 5, halv 6 och vi åkte iväg en sväng till Mjölby för att Moa var tvungen att ta en sväng till Eilen. Sen efter ett par varv runt stan så parkerade vi bilen utanför Gusto och klev ur, men just då brakade det loss i himlen och jag och moa höll på att skita ner oss. Vi skrek och fick världens panik, samtidigt som en annan tjej övergatan blev rädd. Vi tre började skratta och jag och Moa sprang in i bilen igen, och där satt vi ett tag tills det hade börjat lugna ner sig. Och precis när vi skulle kliva ur bilen så började det dundra igen men vi tvingade oss in till Gusto där vi satt och fikade bra länge.
Efter ett tag så betstämde vi oss för att dra tillbaka till Skge igen, gick in på konsum och köpte lite, hyrde två filmer också. När vi kom hem till mig så kollade vi på första filmen "I taket lyser stjärnorna", sen tog vi en paus och rökte lite vattenpipa. Och sen kom vi på att vi ville åka hem till Moa istället, så fort vi kom hem så började vi göra iordning oss då klockan var nästan 12, skulle träffa några men stack där ifrån ganska så snabbt, haha. Gick hem till Moa igen där vi kollade på "Wallander - Hämnden" som vi knappt fattade något utav. Sen runt halv 3 somnade vi sött bredvid varandra i moas stora säng :)

Idag så jagade hon upp mig vid halv 1, typ dödstrött?
Planerna idag var utflykt! Men på grund av vädret så hamnade vi på ströget för lite käk :) Gick en runda på stan och jag hittade en väska och ett par örhängen. Sen tog jag bussen hem.
Tack gumman för dessa två dagar! Det är skönt att du är hemma igen, hade nästan glömt bort hur roligt vi kan ha tillsammans! Och förlåt för allt onödigt tjaffs, du vet att jag älskar dig moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0