Sunshine.

Karin kom till mig igår :) Först satt vi i mitt kök och försökte planera något för kvällen, för många idéer blev till ingenting tillslut. Först skulle vi röka vattenpipa, sen cykla till donken, sen va med några. Men det slutade med att vi tog varsin drink och satte oss vid datorn och snackade lite. Tog en nattpromenad också och sen härjade vi lite vid datorn, hahah, det var rätt kul måste jag säga x) Sen vid halv 3 somnade vi sött i mitt lilla rum.

Idag vaknade man av att solen lyste in, vilken underbar dag! Vi käkade lite frukost och gick ut och stekte galet. Slappade lite, käkade glass och sen kom hennes bror och hämtade henne.
Snart ska vi äta här hemma, sen ska jag nog ut och steka lite till och vid 5 börjar jag jobba. tjohooo, eller nått?
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0