Stockholm

Fredagkvällen somnade vi runt 1 tiden och sen 4 timmar senare var det bara upp och hoppa igen, en aning sega. Pappa skjutsade mig och elin till vadstena där vi gick på bussen och sen var vi på väg till huvudstaden. Resan var dock ganska lång på grund av stopp lite här och var, men elin, MJ och Kings of leon räddade min resa.

Kom fram till Stockholm straxt innan 10 och det första vi gjorde var att gå vilse! Sen när vi väl hade hittat fram till drottninggatan så fick vi vänta på våran guide(emmy) som också lyckades gå vilse, haha. När vi hade hittat varandra efter många "emmyyyyyyy, skyyyyndaaaa", så var shoppingen igång, tog också en lunchpaus på kungshallen. Sen när klockan började närma sig 5 så sa vi hejdå till emmy och vi började dra oss mot slottet där bussen skulle hämta upp oss.

Jag måste säga att jag hade en toppen dag! Starten var lite seg, men när man hade hittat en sak så flöt det på rätt bra. Jag köpte en skinnjacka, jeans, skjorta, skärp, örhängen och en t-shirt. Och tjejerna hittade lite saker dom också och vi var riktigt nöjda :) Tack tjejer för dagen, den var riktigt bra, ni är bäst!

(bilder kommer!)

Var hemma runt 9 och då tog det inte många minuter innan Karin kom. Vi försökte planera något inför kvällen, men det blev inget eftersom klockan hann sticka iväg. Men det blev mycket prat, skratt och ett försök till Anden i glaset eftersom att hon påstår att det faktiskt funkar. Jag tror henne inte, dock lyckades hon skrämma upp mig iaf, haha. Sen åkte hon hem straxt efter 12 och då somnade jag på stört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0