See you soon.

jag skriver så dåligt nu, jag bara ordbajsar.
Så jag tänkte bara skriva några rader.
Jobbade fram till klockan halv 10, sen kom pappa och hämtade mig. Mina släktningar hade kommit, tyvärr låg martina och sov när jag kom men det gav jag fan i. Väckte henne, busade lite och sen var det läggdags igen.

Idag kom hon in till mig vid halv 7, låg och kollade på disney filmer och drack o'boy hela morgonen. Hur mysigt är inte det? Sen vid halv 10 drog vi till mjölby, gjorde lite ärenden och sen hämtade vi våran nya bil! Så jävla fin!
Åkte runt lite och kom hem straxt efter 1 igen, jag sov en stund och sen var det grilltajm. Så sjukt gott!

Om en timme drar jag iväg och jobbar, slutar halv 10 idag med. Sen kanske jag drar till Elina en sväng, annars blir det nog hem och busa lite med martina, hoppar hon är vaken då :)
Nu ska jag gå, ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0