Now its seems like you're my worst friend.

dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Vid halv 7 drog jag mig iväg till Elina iallafall för att prata av mig lite.
Hon är för bra den tjejen. ♥

Vi satt först och pratade lite, sen kom fredrik och vi lagade tacos. Dom skulle äta, men jag var snäll och hjälpte till med maten ändå. Som belöning fick jag kladdkaka, och jägarns så god den var. Fick lite för mycket i mig så det var nästan så att jag kunde rulla hem, hahah.

Nu sitter jag här och har försökt fixa spotify på pappas dator, men det vill inte funka. Så jag ger fan i det!

Imorgon är en ny dag, och jag kommer tänka annorlunda. Allt kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0