Myskväll!

Va hos Emma vid typ halv 5 :)
Åkte direkt till stallet, hon fixade och grejade medan jag mest tittade på och var SKIT skraj för dom stora hästarna! hahah. Åkte hem till henne igen, snackade lite skit och sen kom hennes mamma hem och började laga mat. Mums :) Åt även glass till efterrätt, lite för mycket kanske men fan så gott! Satt ute på altan och rökte lite vattenpipa, därefter begav vi oss till stallet igen för att ge dom stora hästarna mat. Sen hem till henne igen, satt vid datorn och slö kollade lite på tv. Pappa kom sedan och hämtade mig vid 22 tiden.

Har bara suttit vid datorn sen dess och nu är jag sådär jättetrött så jag knappt kan hålla ögonen öppna! Puss & Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0