Måndag

Jag skrev att jag skulle sova, klockan var runt 12 då.
Men på något sätt så blev jag pigg igen och som den lilla jäveln jag är så höll jag både elin och axel uppe till 3 på msn. Men efter det så höll axel mig uppe till halv 5 via sms. Kan ju också tillägga att det var ljust ute så det var liiiite svårt att sova.

Vaknade sedan vid 12 och då var det bara att sätta fart. Duscha, göra i ordning mig, laga mat, äta och sen iväg till stan för att köpa dygnskort och ta bussen till mjölby och sedan tåget till lkpg. Gick hem till Sofia och straxt efter det så gick vi till stan där vi satte oss på Cioccolata och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Gick en runda på stan också, hittade en t-shirt och några smycken. Sen gick vi hem till henne en stund innan jag var tvungen att dra mig. Hon är för bra den tjejen!

Sen tog jag tåget till mjölby där jag träffade Dennis och Sibben som var lite alkohol påverkade. Sötare grabbar får man leta efter!
Sen bar det av hemåt. När jag kom hem så var jag så himla trött att jag inte ens orkade sätta på datorn, låg i sängen och läste VR och slocknade sedan vid 1 någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0