Klant!

Jag är en världlös målare, eller så har jag bara en sån otur.
Först skvätte jag färg precis överallt, men jag skyller på penseln!
Sen skulle jag flytta på färgburken men då började mamma jaga mig med penseln så jag börjar ju springa med färgburken. Klantig som jag var spiller jag ut lite, halkar i det så jag sätter mig på rumpan och spiller ut resten av färgen över mig. Och då har man även testat att bada i målarfärg. GÖTT! Jag undrar om pappa tjänar något på att ha mig som målare, själv skulle jag inte tro det...


Den här färgen blir det och rött runt fönstrerna, innan hade vi gult och vitt.
Och det är bara den här delen av huset som är klart, så det är inte klart på långa
vägar. Det ska även målas en gång till ... men jag tror det kommer bli snyggt.
Det var ju faktiskt jag som valde färgerna ;) ihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0