I need you to need me.

Det vart en fin kväll igår hos Madde.
Blev te, bullar, kakor och tårta. Prat, skratt och en salig blandning på presenter.
Hoppas du hade en fin kväll, för det är du värd. Grattis igen älskade

Inatt drömde jag om tvestjärtar stora som hus och Kings of Leon konsert, också en salig blandning.
Idag har jag tvättat kläder, strykit och städat. Duktig tjej.
Vid 4 tiden åkte jag till Elin. Jag fick äran att färga hennes hår, och hon blev nöjd! Hennes mamma tyckte jag hade gjort ett bra jobb *stolt*. Sen fick vi för oss att ha Harry Potter marathon, skrattade oss igenom hela första filmen.
RON WEASLEY!
Sen blev det en kort paus, åt mumsiga plättar som hennes mamma hade gjort och därefter laddade vi upp med popcorn och saft och kollade på andra filmen. Sen hann vi tyvärr inte längre, men snart blir det marathon igen och därefter blir det Harry Potter och halvblodsprinsen på bio. Jisses, vilka nördar vi har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0