I call you candy.

fick lite sovmorgon idag, började 11, men ändå var jag typ dödstrött. Jobbade bara 5 timmar så det var inte så länge, idag jobbade jag ihop med Linnéa och Mattias, satt mest och snackade skit när vi inte hade något att göra, så tiden rullade på rätt bra!

Sen kom pappa och hämtade mig, köpte med oss lite tacos tillbehör och hyrde även en film, Australia. Lagade mat, satt och mumsade i oss, sen kollade vi på filmen, mamma kom hem från jobbet så hon joinade oss. Filmen var ruskigt bra faktiskt och slutet var GULD! Mmmmm, älska sånna fina filmer, fyllda av kärlek!

Har suttit här med datorn framför tvn med mor&far bra länge nu. Funderar på att gå och lägga mig, börjar iofs inte förens 16 imorgon, men jag satt förut och kände mig lite halv konstig i kroppen, så jag tog tempen och ja, hade väl lite feber. Mår ändå inte så dåligt, men jag får hoppas på att det är bättre imorgon. Jag ska ju faktiskt jobba så febern får ju vänta, för cash måste jag banne mig ha!

Nehe, GODNATT DÅ! :]

baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0