Gnäll gnäll gnäll

Det var nästan omöjligt att ta sig upp ur sängen idag, både för att jag var extremt trött och att jag knappt kunde röra mig för jag hade så förbannat ont överallt!
Men jag kom iväg till jobbet till slut, jobbade från 10-21:15, så det har vart en lång dag. Men snart klirrar det gött i plånkan!
Hyrde en film innan vi stängde "I taket lyser stjärnorna", tänkte snart gå och sätta mig och kolla på den.

Och en sak till förresten.
jag slog i mitt knä idag, vet inte hur jag lyckades alltså. Men det gjorde så sjuukt jävla ont och nu är det helt blått och uppsvullet. Hur typiskt mig är det inte? Jag slår mig fan JÄMT! Jag vet inte om jag bara är extremt klantig eller bara har otur.
Just nu är jag helt mörbultad!
Det är armen, knäna, ryggen, nacken, huvudet, handen, foten, läppen, magen.
Och de är allt ifrån blåmärken, brännsår och vanliga skrubbsår.
Snart lägger jag mig ner innan jag verkligen slår ihjälp mig på riktigt!
PUSS PÅ ER, och ta hand om er, jag tänkte också försöka med det. Får se hur jag lyckas ...

Kommentarer
Postat av: emma

undra varför du har ont överallt:D

2009-07-06 @ 22:20:29
URL: http://eemmavictoria.blogspot.com
Postat av: hanna

Svar: Emma



jaa, undra varför?

Svaret får nu snart ;)

2009-07-06 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0