Elina

Drog till Elina sen vid 8 tiden :)
Snabbade oss in till stan för att hinna köpa lite godis och glass på konsum. Sen vandrade vi vidare till bjälbotull där vi satt och snacka lite i den stora gungan. Därefter vandra vi runt lite överallt i skge och våra käftar gick såklart i ett! Sen gick vi hem till Elina och satt även där och pratade och planerade lite inför två stora dagar(återkommer!). Sen tyckte vi att det började bli lite sent så jag följde henne till bygget för att se om hon verkligen kom över välbehållen och det gjorde hon så jag kastade mig på cykeln, ringde upp Elina så vi kunde ha lite sällskap. Dock såg jag inte vägen under hela min cykeltur så jag fick gissa mig hem, tur att man har åkt där många gånger förr! Och jag hittade hem, vilken tur, nu ligger jag i sängen med datorn men ska snart stänga av och sova, är faktiskt riktigt trött!
Tack för en fin dag Elina, sånna här dagar och kvällar hoppas jag mer på. Du är bäst!

Nu ska jag sova. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: elina !

<3

2009-07-29 @ 13:53:11
URL: http://elinahederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0