Damn, I like the way you move.

Min lilla martina kom inte igår, men idag vid 16 anländer hon :)
visserligen jobbar jag verkligen hela dagen, börjar 10 och slutar 21:15 om inte senare. Och efter det får jag träffa min snutt, min syssling och hennes man.

Jag har ett sånt himla långt pass idag, att det just är långt spelar ingen roll, har man något att göra så går det fort. Men jag menar, jag har världens magvärk idag och det vill inte ge sig. Jag har vart uppe sen 7, jag har ätit frukost, tagit tabletter, tagit en dusch osv osv och inget hjälper fan, jag blir GALEN!

Hoppas det släpper snart annars vet jag inte vad jag gör!
Nu ska jag ta en kopp te, hoppas det hjälper lite iaf.
Vi hörs kanske ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0