Brumbrum

Det var ett helvete att somna igår kväll.
Jag låg verkligen och somnade ett tag, sen vaknade jag till när jag fick ett sms. Direkt efter det upptäckte jag två nattfjärilar på mina gardiner, och bara någon sekund senare hörde jag en som satt vid min bordslampa. Och nattfjärilar är då det vidrigaste jag vet så jag fick verkligen panik! Försökte döda dom men så fort jag närmade mig så höll jag på att skrika rätt ut, vilket jag inte fick göra eftersom mina föräldrar redan låg och sov. Så med klumpen i magen försökte jag sova igen, men det var som sagt ett rent helvete!

Idag när jag vaknade såg jag att alla tre nattfjärilarna vad borta. Och jag vill inte veta vart dom är, fyfan!
Mamma kom in och väckte mig vid halv 10, tjena, trött? Hon sa att vi skulle åka till mjölby och prov köra lite bilar. Våran skoda börjar nämligen strejka ordentligt. Avgassystemet har pajat och det kostar 11 tusen att laga det, och så mycket är inte ens bilen värd. Så mamma och pappa funderar på att köpa en Nissan Qashqai, dock måste vi laga skodan för att vi ens ska få något för den. Men en ny bil verkar det som om det blir, en jävligt fin en också!


Nissan Qashqai
Den färgen tänkte vi köra på också.
Jag gillar den fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0