Update.

det har hänt mycket den senaste tiden. Jag har fått jullov, det har vart julafton, pappa har fyllt år och jag har jobbat mycket. Har verkligen inte haft tid att blogga.

Avslutade skolan med en tävling mellan media 2 och 3 och vi vann! Härligt avslut på höstterminen. Efter skolan stack jag till jobbet, sen jobbade jag hela onsdagen, tordagen och lördagen. Umgicks med tjejerna på söndagen, vi spelade spel, planerade lite inför nyår och sen drog vi till måndalen och åkte pulka. Sjukt skoj, men dom backarna var rena självmordsförsöket. Trodde jag skulle knäcka ryggen.

Igår fyllde pappa år. Först var vi i mjölby och handlade och då var det en telenorkille (som förövrigt var förbannat snygg!) som stannade upp oss och sa att vi skulle få en julklapp. Joorrå, jag fick en helt ny mobil. En Samsung s8000 jet. Sjuukt fin är den, fast jag fattar inte så mycket av den än, men det kommer väl.
Sen på kvällen kom släkt och vänner och firade pappa, och enligt mig vart hela dagen riktigt bra.

Idag, vad händer? Får se, känner mest för att ligga hemma och slöa, men varken mamma eller pappa ska vara hemma ikväll så kommer nog bli fett tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0