Tick tock on the clock, but the party don't stop, no.

igår var ingen bra dag hur mycket jag än vrider och vänder på det. Jag kommer fram till samma sak, SKIT DAG!

idag vill jag tro att allt är som det ska. Men allt är verkligen inte som det ska. Hela jag känns som en stor bomb som tickar. Grejen med det är bara att jag vettitusan hur smällen kommer vara. Sånt som märks efter det som händer.

Idag tog min kära vän Karin körkort. Jag blev så glad att jag hoppade i taket! Grattis gumman!
Alla mina kära vänner har körkort nu, nästan alla ska jag väl ta och säga. Mår SKIT för det, jag som knappt har börjat och som heller inte känner någon som helst press. Jag bryr mig egentligen inte så mycket när jag får körkortet, jag vet bara att det kommer bli av någon gång. Jag bryr mig inte, men jag mår ändå skit!

Har pluggat och är klar med samhällen. Jag är på god väg när det gäller foto. Och historian vill jag bara slänga i väggen. JÄVLA ARAB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0