RAAWR

Fick hem väskan idag!!! Som jag har längtat! Det tog dom tre veckor att skicka iväg den. Snacka om dålig service! Men hur som helst, jag vart jätteglad och supernöjd, verkligen!
Det här är den dyraste men absolut snyggaste väskan jag äger. Helt klart! Hoppas verkligen den håller lite bättre än dom andra väskorna. Hur bär jag mig åt egentligen?

Tänk på det förresten! Beställer ni något från ModeKungen kan det ta upp till 3 veckor. När jag ringde och skulle höra ifall det hade blivit något fel med beställningen så fick jag svaret att själva ordern blir inte behandlad förens en vecka senare, eller i mitt fall nästan 3. Men efter jul någon gång skulle leveranstiden ligga på 4 - 5 arbetsdagar. Hoppas dom ändrar på det! Inte alls kul att sitta och vänta på något i flera veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0