I'm BACK

jag har inte vart någon vidare bra bloggare senaste veckan.
men jag har förklaring till detta. Haft utbytesstudenter från spanien här i en hel vecka, och vi har gjort massa roligt tillsammans att bloggen helt enkelt fick lida.
Nu har dom åkt hem, vilket känns väldigt jobbigt just nu. Känns väldigt tomt i huset och till och med i skolan. Lämnade dom på bussterminalen i motala imorse, men jag saknar dom redan otroligt mycket. Helt underbara människor allihop!
Men nu är jag tillbaka i det gamla vanliga. Trist som fan, men så är det. Jag kommer nog börja blogga precis som vanligt igen. Kommer nog ett antal bildbomber här snart! HÅLL UTKIK!

Besos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0