HELLO THERE!!!!!!!!11

Det var nästan exakt en vecka sen jag skrev. Har inte orkat, har inte haft så mycket intressant för mig. Mest plugg och depp. hahah.

Jag var ute på krogen med mina fina flickor i lördags och vi hade det som vanligt rätt skoj. Dansade hela natten och dj:n spelade galet bra musik, bland annat MJ vilket gjorde mig helt galen på dansgolvet! Jag skrattar så fort jag tänker på alla våra läckra moves. Måste varna er andra att vi till det mesta är rätt oseriösa. hahha. Blev en rätt nykter kväll för alla tre annars, så det var inte det. hhehe.

Idag har jag vart med mamma i Lkpg och letat efter julklapp till pappa. Min käre far ... det är svårt att hitta något till den gubben kan jag tala om för er, men vi lyckades fynda något. Jag själv hittade två par skor, ett par högklackade och sen vanliga vinterskor. Ett partylinne och lite fint till mitt rum som doftljus, perfekt nu i detta mörker!


Annars har veckan rullat på med mycket plugg och nu börjar det äntligen närma sig helg igen. Hur fint?
Jag tror det lutar åt krogen både fredag och lördag. TROR. Imorgon drar jag ut med tjejgänget iaf och slår klackarna i taket!!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0