2009 *

Besökte du några länder under året?
Kina - Peking, kanske den bästa resan jag har varit på!

Årets bästa film?
This Is It!
Måste nog säga att Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden är också jävligt bra!
Luftslottet som sprängdes hinner jag nog inte med det här året. tyvärr.

Bästa bok du läste.
Ps. I Love You.
Så himla underbar bok.

Största musikaliska upptäckten.
IN FLAMEEEES förfan!

Bäst på tv.

90210 - oslagbart!

Årets kändis.
MJ, forever and ever.
Annars, Paul Walker, grrr.

Hur spenderade du din födelsedag?

Med släkt och sen en krogrunda med några tjejer! :)

Saknade du någon under året?
Mamma. Och Gustav, älskling.

Förlorade du någon nära?
Min Gustav. Saknar honom varje dag.

Årets låtar.
Use Somebody - Kings Of Leon
Hanging by a Moment - Lifehouse
Happiness - The Fray
Little Bit - Lykke Li
Closer - Kings Of Leon
SEXY BITCH
HOTEL ROOM SERVICE
TIK TOK
guud vilka minnen..!


Årets klädstil.
Jaadu, lite vad som helst. Beroende på humör.

Största framgång.

Mitt först riktiga jobb!

Vad minns du starkast?

Den kvällen elin, karin och grabbarna kom hem till mig och vi satt i timmar och rökte vattenpipa.

Vilken årstid var bäst?
Sommaren, helt klart den bästa sommaren i mitt liv.
Planerade i stort sett aldrig något, det mesta blev väldigt spontant och det var väldigt roligt!

Årets klantigaste.

När jag sprang in i ett tvättställ i somras. Mörkt som fan och rädd som fan, såg ingenting men sprang i alla fall och PANG! Aj aj aj, så ont det gjorde. Några sprickor i revbenet, annars höll jag ihop rätt bra!

Dina närmaste vänner under året.

Karin, Elin, Emmy och Dennis.

Dom bästa människorna du har träffat under året.
Det måste nog vara mjölby killarna. Dennis, Sibben, Anton, Christan, Ricke, Emil, Linus.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och smycken skulle jag tro.

Bästa köpet?

Min Wang inspirerade väska. LOVE

Största misstaget?

Gjorde ett väldigt stort misstag, men det tar jag nog inte upp här ;)

Årets kärlek?
Martin.

Årets drog.

VATTENPIPAAAA!

Vad gjorde dig glad?

Mina kära vänner.

Vad gjorde dig ledsen?

När min bästa vän dog. Annars har jag klarat mig ifrån det tråkiga ganska så bra.

Hur tillbringade du julen?

Dom första timmarna jobbade jag. Sen åkte jag hem till min moster där kusinerna också var. Det vart en himla trevlig jul faktsikt. Bästa på länge.

Finns det något du skulle kunna gjort bättre under året?
Jag vet faktiskt inte, jag är riktigt nöjd med 2009. Bästa året hittills.

Ett datum du minns.

8 september. Jag saknar dig.



Tre ord som beskriver året 2009 - Lycka, Kärlek, BÄST!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0