"Mmm, bränd hud!"

Jobbade först mellan 8:30 - 16 och det var nog det segaste på länge!
Sen åkte jag hem för lite fix och pack och därefter begav jag mig till Karin. :) det varade inte länge förens vi cyklade iväg till mjölby. Hon trampades jag chillandes på pakethållaren, dock är det inte så chill för rumpan. Efter ett tag så var vi äntligen framme, och första stoppet i mjölby var stan för att nästan köra ihjäl oss vid bankomaten. Sedan cykla vi iväg till solakuten som olyckligtvis var stängt, eller man måste ha kort för att komma in. Stod där först ett tag och hoppades på att någon skulle komma ut, men vi hade otur så vi cyklade till konsum för att köpa lite energi. Sedan drog vi en sväng "förbi" dennis för att hälsa på han och sibben men stack ganska snabbt för att hälsa på robin och gänget men dom hade redan dra'tt. Där stod vi ett tag och hade ingen aning om vart vi skulle ta vägen. Drog en sväng till solakuten och då hade vi banne mig tur, precis när vi kom dit kommer någon ut! Och jäklar vad glada vi blev, hoppade bokstavligt talat av lycka! Efter solningen fick jag en chock, såg ut som en kolbit när jag kom ut och Karin bara skrattade åt mig, hahah.
Efter att ha grillat oss rejält så cyklade vi iväg mot donken och då kom vi på den brillianta idén att hon skulle sitta på sadeln och styra medan jag satt på pakethållaren och trampade. Och det gick strålande! Ärligt nu.
Väl framme på donken så blev vi uppraggade av en gubbe med barn, försökte äta upp fort så vi skulle komma därifrån. Sen bestämde vi oss för att cykla hem till karin igen.
Resten av kvällen låg vi och löste ett förbannat korsord och det gav väldigt många skratt! Sen blev vi riktigt trötta och skrattade nästan åt allt, men det allra roligaste var nog fan Karins säng! Jag skrattade så jag nästan dog och jag skrattar minst lika mycket nu när jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0