Summer of 09.

Sommarlovet är slut och skolan har börjat. Det är ganska ok tycker jag, än så länge kan man väl säga. Började idag med en halvtimmes lektion, fick lite papper, pratade lite och sen fick vi gå. Och imorgon börjar vi 10:10, hur slappt? Me like.

Och på tal om sommarlovet.
Jag tänkte skriva en låååång sammanfattning men till och börja med så fattar jag mig kort.
Denna sommaren har varit den absolut bästa sommaren i mitt liv.

Och då kör vi på en lite längre sammanfattning också;
Helt sjukt! Jag har flera gånger sagt för mig själv; Sommaren 06 var och förblir den bästa i mitt liv. Men denna sommaren har vart så himla mycket mer. Jag har fått umgås med dom allra bästa människorna i den här världen och det gör mig så lycklig, att få ha en sån fin vänskap med så många underbara människor är allt jag önskat och det jag lever för nu. Mina vänner - Ni är underbara! Jag kommer aldrig glömma den här sommaren, det är nästan som att jag får en klump i magen nu för att jag måste lämna den åt sidan, för att det är slut på den nu. Men alla dessa minnen, dom bevarar jag livet ut

Dock har det har hänt en massa tråkigheter som jag egentligen bara vill spola tillbaka och göra om. Men det är ändå sånt som tillhör, sånt man lär sig av. Och jag är glad, att jag har er kvar, att nu förstår och förlåter. Och det är även dom tråkiga delarna som jag också vill minnas, för då känns vänskapen ännu närmare och alla som betyder står omkring en och stödjer, och det är allt jag behöver. Jag behöver veta att ni finns där, det gör allt så mycket lättare.

Jag kommer ha sjukt mycket fina minnen från den här sommaren och först tänkte jag gör ett långt inlägg med massa bilder och text till men jag orkar verkligen inte det. Så jag gjorde en ny kategori här i bloggen, "Sommaren 09". Där i hittar ni en del inlägg från min sommar, de inläggen som jag tycker är värda att läsa och som innhåller en del bilder också (: ENJOY!


Och slutligen;

Jag har lärt känna en del underbara människor, som från början var helt främmande första gången jag träffa dom, men nu känns det som om jag har känt dom hela livet. Jag är så tacksam för att jag fått lära känna er, ni är guldvärda!
Och mina tjejer, jag finner inga ord. Ni är helt enkelt för bra! jag älskar er
Tack mina vänner för att ni bokstavligen gjorde min sommar till den bäst.
Ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0