Because of you ..

jag vet precis hur du känner. Kanske den värsta känslan i världen?
Att vi lever isär är något jag har fått acceptera, något jag måste få leva med varje dag. Just att ständigt känna saknad är något som jag fått växa upp med, jag har alltid känt att något saknas. Ens egen riktiga familj! Varje dag kommer ögonblick då allt känns så olikt mig, jag känner att vilket håll jag än ser åt så finns det inga likheter någonstans. Jag är som en pusselbit som kommit fel, jag hör inte dit.

Jag förstår hur du känner, jag förstår precis.
Men vi har inget annat val, vi måste göra det här för vårt eget bästa. Du måste vara stark, för att vi alla ska må bra. Jag försöker så gott jag kan, vissa dagar går helt enkelt bättre än andra men jag tänker inte ge upp. Gör det bästa du kan, för en dag så kommer vi ses igen. Det lovar jag dig, vi, vi 4 som en familj igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0