Kanondag!

Efter jag hade skrivit mitt snabba inlägg igår så duschade jag och fixa mig, tog mitt pick&pack och övningskörde till motala, hem till Moa! DEN NI! Både jag och pappa kom dit levande! Men fyhelvete, båda satt hypernervösa och jag till och med skakade så nervös jag var. Men jag klarade det galant (tycker jag då själv, haha)!

När jag kom till min saknade Moa så fixade vi lite, pratade om allt mellan himmel och jord och sen begav vi oss ner mot stan där vi såg på bio - Sommaren med Göran. Och den var rätt kul, men inte riktigt så bra som jag trodde den skulle vara. Den blev lite seg imellan åt.

Efter bion åkte vi hem och sov i hennes stora säng.
Idag vaknade vi halv 8, gjorde oss i ordning och stack iväg till Linköping där vi först stannade på donken för frulle. Sen vidare in till stan där vi shoppade. Hittade bland annat en sjal, två linnen och en kofta.
Sen drog vi till Söderköping där målet var Smultronstället såklart! Vi båda åt Vesuvius-glassen, som då ryker och den var svin tuff och as god!






Efter Smultronstället gick vi en sväng och checkade läget lite och då slog det oss, NORRKÖPING! Fick världens kick och åkte dit, men där vare till en början, fail! Hittade ingenting och trötta som as höll vi på att ge upp förhoppningarna på att hitta oss något. Men sen fick vi världens adrenalin och hittade massor fina saker och därefter gick vi till ett café och köpte med oss Latte och lite godsaker och satte oss på en gräsplätt och snackade lite skit :) Därefter åkte vi hem, och jag kan säga att det var en jävla tur att jag var med annars hade Moa vart i Sthlm nu, och blåst som hon är så skulle hon säkert inte ens märka vart hon var påväg, hahah, min lilla moa <3

Det här vart ett riktigt bra avslut på sommaren!
TACK MOA (:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så söt du är! :)

2009-08-19 @ 21:59:26
URL: http://shufei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0