Sommarparty.

Lördag; Vaknade först vid 5, sen 6 och till sist gick jag upp vid halv 7. Jävla natt, jävla kräftjävel!
Som en zombie gick jag till frukostbordet och nästan deckade i yoghurten, därefter gick jag till tvn och satte på en film och somnade till slut där. Vaknade sedan vid 11 när mamma och pappa gick upp. Sen gjorde jag inget speciellt förens klockan 3 då jag började stressa för att komma iväg till det årliga sommarpartyt. Varje sommar är vi några familjer som festar ihop, och alla familjemedlemmar är såklart välkomna. Först ville jag bara vara hemma för att jag var så himla trött men jag bestämde mig för att åka. Som varje år regnar det, som varje år blir de vuxna lika fulla och som varje år är den äldsta ungdomen bartender. Detta året var faktiskt riktigt kul måste jag säga! Först var det tipspromenad och pilkastning, sen mat och dans. Vi ungdomar drog oss iväg till mjölby på lite äventyr och där någon gång försvann Stefan, letade igenom hela kvarteret men ingen Stefan .. och telefonen var såklart off! Tills sist dök han upp från ingenstans och då satt vi mest och filurade. Sen drog jag och Stefan runt lite i bilen för att prata och det kändes fan skönt! Sen skjutade han hem mig redan vid 22 för jag var helt död!

Bartender Stefan (;


Shotrace!


Mydrink (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0