Skaldjur är inget för mig.

Fredag; Började jobba vid 9 och slutade runt 6 tiden. När jag kom hem var jag as pepp för att göra något riktigt kul under kvällen, men peppen dog ut efter bara några minuter. Helt död! Sen hade pappa köpt med sig hem Harry Potter Fången från Azkaban. Första tanken var att jag inte skulle se den, för jag och Elin håller nämligen på med Harry Potter marathon och så långt har vi inte kommit. Men jag kunde inte ge fan i den, så jag såg den ändå. Men jag måste ändå se den en gång till för jag somnade minst 5 gånger så jag inte fick någon röd tråd i filmen och dessutom fattade jag inte slutet. Bra jobbat!

Sen kom mamma hem med kräftor och eftersom jag vet att dom små rackarna gör min mage illa så tänkte jag att jag skulle vara smart och bara ta en. Men det räckte med en för att förstöra hela min natt. Jag hade så fruktansvärt ont att jag låg och vred och vände mig hela natten. Den kräftan var årets första kräfta och mitt livs sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0