Så långt bort, men ändå så nära.

Andra skoldagen. Har haft min första foto-lektion, fått en ny lärare i historia och så har man börjat läsa spanska steg 5. Det känns rätt ok faktiskt!

När jag kom hem till lilla Skge så kom mamma och hämtade upp mig och vi drog till mjölby en snabbis för att handla lite nya block till skolan och sisodär. När vi kom hem åt jag och sen fikade jag ihop med mor&far, satt och pratade ett tag och nu har jag slagit mig ner här.

Jag har haft en rätt bra dag idag, tills jag kom hem kan man säga. Så fort jag kom in i mitt rum så dog allt inom mig, jag bröt ihop totalt. Jag trivs egentligen så bra nu, jag verkligen lever livet, jag har världens mest underbara människor vid min sida, men ändå är jag inte nöjd. Jag känner att jag saknar något, något väldigt litet men något som ändå betyder så extremt mycket.
Jag saknar dig, jag saknar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0