Livet leker.

Ni kanske tror att jag är död. Men nej, jag är fullt levande och njuter till tusen. Eller dom senaste dagarna har väl vart lite jobbiga på grund av lite olika saker, men jag orkar inte lägga fokus på det så jag chillar vidare (:

Har gått i skolan i en hel vecka nu. Och det är väl egentligen ganska skönt att ha kommit tillbaka, fast jag kommer nog ångra att jag sa det där, för när projektarbetet har kommit igång ordentligt kommer jag nog bara vilja sjunka igenom marken. Börjar redan få lite ångest över det eftersom jag inte ens har bestämt vad jag ska skriva om, jag menar, hur mycket finns det egentligen? Men det löser sig nog, jag är nog inte den enda som är kvar.

Sen har man börjat träna också. Tro det eller ej. Jag tränar nu på Feelgood i motala med moa, och har tränat 2 gånger. Tränade första gången i torsdag och då tränade vi mest maskiner och fjantade runt. Igår körde vi sten hårt på Body Pump och idag har man på gränsen till träningsvärk.

Nu tänkte jag fixa lite schoolstuff, sen blir det nog en promenix med elina och sen avslutar jag dagen med en film. Chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0