I forgot!

juste, bloggen, twitter, facebook, bdb .. glömde, he.

Tisdag: Jobbade hela dagen.

Onsdag: Skänninge marken.
Började med att åka in en sväng till mjölby med mamma, köpte lite skit. Sen hem och städa typ halva huset och fixa, efter det bar det av till Madde där vi snabbt drog iväg till stan för att möta Karin och Emmy. Vi chillade runt lite, orkade inte kolla så noga. Sen mötte vi Elin och Torsten och gick ett par varv och vilade lite på en bänk. Sen vart vi trötta på skiten och gick hem till Madde där vi mest tog det lugnt och planerade inför kvällen. Tanken var att vi skulle förkröka hemma hos mig, men ingen orkade röra på fläsket så blev kvar hos Madde. Drog iväg till stan där vi mötte lite folk, och därefter gick allt åt skogen. Kom hem runt 3 tiden sen.

Torsdag: Skänninge marken.
Trött som aset drog jag mig iväg till jobbet klockan 9 efter cirka 4 timmars sömn. Väldigt seg dag men glad över alla fina arbetskamrater jag har. Fick även en lång paus då proppen för hela Skänninge gick, fanns ingen jävla el någonstans i stan. Varade kanske 40 min och därefter satt jag mest och glodde och straxt efter 6 var jag hemma.

Idag: Började jobba kl 1, trodde jag ja! När jag kommer till jobbet så står det 2 på schemat, jävla skit! Men aja, när man ändå är där kan man väl jobba en timme extra. Idag gick det riktigt fort, kanske för att jag jobbade med mattias och alex. Göddiga grabbar det där, ingen tråkig stund! Var hemma runt 10. Käkat lite och kollat på tv, tänkte gå och lägga mig så jag är utvilad i morgon. Ett 12 timmars pass väntar på mig .... suck!

Kommentarer
Postat av: elina

jag finns alltid här älskade vän <3

2009-08-09 @ 22:03:42
URL: http://elinahederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0