Can someone stop the time, please?

Stack iväg till jobbet vid halv 9 och sedan slutade jag runt 14.
Och idag var min allra sista jobbardag den här sommaren. Det känns lite sorgligt måste jag säga! Har man inte jobbat där så förstår man sig inte på människorna som jobbar där, men det är världens härligaste människorna, minst sagt! Jag trivdes verkligen där, och jag hoppas jag kommer få jobba några dagar där i höst också. Jag saknar det redan, kändes så sorgligt att gå ut och säga "tack för den här sommaren". Sommaren är slut, förstår ni ens det? Nej, jag förstår inte. Känns som om vi är i mitten av Juli men egentligen är det snart September och min födelsedag. Jag fyller 18 snart och jag längtar knappt! Tiden går alldeles för att jag inte hinner med längre.


Och på tal om att tiden går fort.
Jag saknar dessa tjejer <3
2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0