Sommartid

Nemen, här sitter jag och myseeer :):):):):)
åååååh va bra jag mår precis just nu! Älskar nätterna och tystnaden... eller tjaa, mellan varje snarkande ljud är all den tysnaden jag får.. Men jag mår bra ändå!

Tidigare idag hade jag sjukaste huvudvärken, men som den kämpen jag är så tog jag mig till jobbet och jobbade. eller snarare lullade runt. den slags huvudvärk jag får är som baksmälla fast rolig, typ full, fast det gör ont. ja, ni hajar.. konstig. Så jag kan få korta minnesluckor, och ögonen snurrar runt i ögongloben på määä. typ billig fylla.. MEN, vi ska vara glada att detta händer var fjärde år!

.

Jag har så sjuuuuukt mycket saker att se fram emot! På tisdag till exempel åker jag och bästaste vän till Ullared. Vilka jävla kärringar vi ääääär hahah. Nej, men det ska bli roligt och jag har bestämt att jag inte ska köpa så mycket, BARA nödvändiga saker. Max 1000. Vi får väl se hur det går med det.......... kommer la hem med ett flak ändå sen!


....

Nehepp, nu måste jag gå till sängs för klockan blev plötsligt mycket.... SOMMARTID :') älska sommartid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0